• 1402/09/06 - 09:15
  • - تعداد بازدید: 158
  • - تعداد بازدید کنندگان: 152
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مشارکت عمومی و رسانه‌های اجتماعی برای دانشگاهیان: اصول ترویج مقالات علمی

مرکز تحقیقات ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار میکند

319602.mp3 مشارکت عمومی و رسانه‌های اجتماعی برای دانشگاهیان: اصول ترویج مقالات علمی

مرکز تحقیقات ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی «مشارکت عمومی و رسانه‌های اجتماعی برای دانشگاهیان: اصول ترویج مقالات علمی» در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ می‌نماید.

هدف از برگزاری این کارگاه فرآیندهای قبل و پس از نشر مقاله بررسی شده و به موضوعاتی شامل مجوزهای انتشار و حق تکثیر، رسانه‌های اجتماعی برای پژوهشگران، ابزار لازم برای اطلاع رسانی و افزایش مشارکت عمومی، اشتراک گذاری داده‌های پژوهشی، و ابزار علم سنجی نوین پرداخته می‌شود. مدرسکارگاه جناب آقای دکتر علیرضا صالحی‏نژاد - پژوهشگر بین‌رشته‌ای مرکز پژوهشی سیاست‌های فضای مجازی دانشگاه تهران و دبیر و عضو هیئت تحریریه ژورنال‌های بین المللی هستند .

این کارگاه در دانشکده بهداشت- سالن کنفرانس برگزار میگردد. به منظور شرکت در کارگاه مذکور در سامانه جامع کارگاهها به نشانی https://workshops.iums.ac.ir ثبت نام نمائید.

شرکت کنندگان محترم در نظر داشته باشند علاوه بر صدور گواهی شرکت در کارگاه توسط معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی ایران میتوانند به منظور اخذ و دریافت گواهی کارگاه از طریق سایت الزویر نیز با ثبت نام در لینک زیر اقدام نمایند. 

https://researcheracademy.elsevier.com/workshop/bfb۳c۱۴۴-e۱۴a-۴۵d۲-bb۳b-ee۲fb۰۶b۱۰۳f

 



* در صورت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۶۲۲۶۴۰ تماس حاصل فرمائید.

  • گروه اخبار : اخبار دانشگاهی
  • کد خبر : 319602
:
کلیدواژه ها
Template settings