• 1402/08/02 - 11:44
  • - تعداد بازدید: 343
  • - تعداد بازدید کنندگان: 335
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

وبینار مفهوم و مولفه‌های کد اخلاق پزشکی: درآمدی بر تدوین کد اخلاق حرفه‌ای در کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی برگزار می شود.

هفتمین وبینار انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران با عنوان «مفهوم و مولفه‌های کد اخلاق پزشکی: درآمدی بر تدوین کد اخلاق حرفه‌ای در کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی» چهارشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

37462.mp3 وبینار مفهوم و مولفه‌های کد اخلاق پزشکی: درآمدی بر تدوین کد اخلاق حرفه‌ای در کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی برگزار می شود.

 

به نقل از وب سایت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران، هفتمین وبینار انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران با عنوان «مفهوم و مولفه‌های کد اخلاق پزشکی: درآمدی بر تدوین کد اخلاق حرفه‌ای در کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی» چهارشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد. دبیر این نشست علمی دکتر علی حسین قاسمی دانشیار گروه آموزشی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سخنران دکتر صفر بیگ‌زاده حقوقدان و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، پژوهشکده جامعه و اطلاعات می باشند.

از کلیه علاقه مندان به موضوع اخلاق حرفه ای بویژه اساتید، دانشجویان، کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های علوم پزشکی و کتابخانه های بیمارستانی، از سراسر کشور دعوت می شود در این وبینار رایگان، ثبت نام و شرکت نمایند. برای افرادی که ثبت نام کرده و به میزان کافی حضور داشته باشند، از سوی انجمن گواهی صادر خواهد شد.

  • گروه اخبار : اخبار علم اطلاعات
  • کد خبر : 37462
:

تصاویر

Template settings